12.28.2009

Què serà?

Oh! Quina notícia! Avui ja la puc donar; era un secret molt ben guardat, tant, com parlar del color de les calces que portes... que només es fa amb certes persones...
Per l'any vinent seré àvia, sí, sí; com diu una amiga blocaire, àvia primerenca!!!
Què serà? Nen? Nena? Un de cada? Dos iguals?
Aniré informant, avui encara no he reaccionat.

Bé, acaba el dia dels Innocents; de moment no seré àvia. Crec que ha estat una broma que no fa mal a ningú, l'any passat em vaig "tenyir de rossa" i enguany m'he pujat un grau, je je je. Ja està, però... ha colat?

18 comentaris:

Striper ha dit...

Seras una iaia molt feliç i guapa enhorabona.

garbi24 ha dit...

Felicitats iaia...quina sort tindra el nado de tenir un avia tant jove. Cal que compris molts de mocadors per anar-te eixugant la baba, ja explicaràs com et sents.I qui et fa avia!!!

Glòria ha dit...

Hola "Joanes" temps al temps, Ja aniré explicant, avui encara no.

Joana ha dit...

Comorrrrrrrrrrr??????, em punxen i no sagno!
Felicitats, de totes maneres, sempre ha de ser bona notícia un o una personeta nova.
Ara, no et perdono una trucada!!

teresa ha dit...

Felicitats, quina sospresa¡¡¡¡¡¡ t'ho tenias molt callat; iaia uhhhh el que chalarem

Glòria ha dit...

Joana, Teresa, els secrets, són els secrets...
Un petonet a totes dues.

Martí6 ha dit...

Hola Glòria!
De moment amb els torrons i les neules vaig fent...

Espero que tinguins una genial entrada d'any!

Un petó.

Martí

Glòria ha dit...

Hola, quina il·lusió, Martí!!!
El mateix et desitjo per a tu, ets un noi fantàstic!
Un petó.

Arare ha dit...

Glorieta, em sona queee... que... que avui fas el mateix que jo al meu blog, però demà ho descobrirem ;)

Glòria ha dit...

L'Arare, dona estupenda, guapa i llesta que t'hi cagues!!!
muaks!!!

GAIA ha dit...

Enhorabona!
Quina àvia tan jove, no? Almenys per les fotos del perfil que has anat posant...
Ja aniràs informant!

Glòria ha dit...

Quins amics i amigues tinc pel bloc, mare meva!!! Sou soletes totals!!! No, no sóc pas jove, Gaia... Tinc una edat.
Un petó.

zel ha dit...

jejeje, molt bona!

Glòria ha dit...

Hola Zel, tant podia ser com que no... Ha estat que no.
Gràcies i Bon Any!

Striper ha dit...

La trobaras a faltar , pero quant veiguis que li va be et sentiras feliç al post nou no es poden deixar comentaris. Petons.

Glòria ha dit...

Gràcies Striper, sol·lucionat el tema dels comentaris.

mi.pinos ha dit...

casi me lo trago ademas decia si la andrea se va a londres no es para abortar es a trabajar pues si aborta adios abuela asi que no entendia nada hasta esta mañana de fin de año que ya estoy mejor del resfriado besossssssssssssss.

Glòria ha dit...

Pues ala, ya está aclarado...