12.06.2009

De tot una mica

Ahir vam dinar tots tres junts, la meva filla, el seu xicot i jo, un arròs boníssim. La resta; el noi amb els seus afers, el pare practicant el seu "hobby" lluny de casa... A la tarda, vam anar al cine les dues dones, el dia abans ja m'ho havia dit: mama, vols anar a veure "El baile de la Victoria"? Com que de pel·lícules una ja se les fa sense sortir de casa, li vaig preguntar: de què va? Quan m'ho va explicar li vaig dir: això em sona... Clar, mama, si has llegit el llibre... per això t'ho dic, així que vam quedar que aniríem dissabte, però vam entrar que ja havien apagat els llums; entre la cua per arribar (per cert, que ens va donar temps d'escoltar una canço de Boney M a la ràdio; juntament amb Mecano i d'altres, són records dels múltiples viatges al poble de quan eren nens), la cua al parquin i, la cua per a comprar l'entrada...
Bé, el començament em sonava molt, els noms dels personatges, l'ubicació, la trama... Però arriba un moment que ja no em sona tant o fa temps que he llegit el llibre, ho recordo com més centrat en el tema polític, i a la pel·lícula el centren en una noia, víctima de la dictadura de Pinochet. Em va encantar la interpretació dels dos joves, l'Àngel i la Victòria. El paper de l'Ariadna Gil, discret, molt discret. Tornant cap a casa li vaig comentar a la meva filla que ballava ella, que no la doblaven, i em va contestar: mama, si ja no "l'han de doblar la veu", com vols que també l'hagin de doblar el ball...? Si l'heu vist, ja sabeu el perquè.
I així va anar el día: gastronomia, llibres, música, cine... i la complicitat de mare i filla!

10 comentaris:

Striper ha dit...

Una pelicula pendent, que el teu post m'anima a veure , que tinguis bon diumenge.

Glòria ha dit...

;) Igualment per a tu, Striper!

Arare ha dit...

Em va encantar, la pel·li! la vaig anar a veure dilluns passat, dia de l'espectador :)

Un dia ben aprofitat per tots els membres de la família, eh?

Que gaudeixis de la resta de dies del capde llarg!

Glòria ha dit...

A nosaltres també, Montse! Sí, je je je, anem per feina...
Idem, preciosa!!!

garbi24 ha dit...

I no es maco això....?

Glòria ha dit...

Molt, Joan. Gràcies

Joana ha dit...

No he vist la pelicula, però he gaudit, per dir alguna cosa, d'un cap de setmana de complicitat i força amb els fills i joves, sort n'he tingut.

Glòria ha dit...

Clar que sí, Joana! Segur que han estat uns dies fantàstic. Un petó.

teresa ha dit...

Una pelicula pendent ;i sumarien moltes, a mi me agradaria que es tornes a obrir una sala de cine al mig de la Ciutad.

Glòria ha dit...

I a mi també, Teresa; no m'agrada gens ni mica anar allà a la quinta forca...