11.04.2009

Visc al Palau!

Avda: Amèrica, això també és El Palau.

Aquests dies m'han arribat notícies gens positives del meu barri, o d'accions que porten a terme gent del meu barri... Si que hi ha problemes a resoldre (com a tots els barris), sempre hi ha alguna cosa que s'ha de sol·lucionar, però per la via del diàleg, no pas per actuacions a títol individual creant mala maror i, que després es busquen el recolzament de la gent que els interessa per a dur a terme aquestes accions i protestes.
Jo sóc veïna del Palau i membre de l' Associació de Veïns, col·laboro quan m'ho demanen, en canvi, d'aquest fet me'n vaig assabentar de rebot (cert que algun membre de l'AV després em va fer cinc cèntims).
Ara dic, si tal com diu l'article del Capgros, va haver-hi una reunió amb representants de l'Ajuntament divendres passat... no s'hauria d'esperar a veure resultats?
Jo, NO dono suport a aquesta inciativa!

6 comentaris:

Striper ha dit...

Es cert que de vegades hi han mesures que no ajuden, pero sentir que ignoren també les fomentes, coi jo tambe em tenia que dutxar haguesim estalviat aigua.

Glòria ha dit...

Dono per fet que estàs d'acord amb mi, no?
ja ja ja.

garbi24 ha dit...

Decisions politiques que segur comporten moviments economics....mala olor

Glòria ha dit...

Moviments econòmics...?

Joana ha dit...

Jo visc al "costat", ja ho saps, Rocafonda, i també tenim problemes, és clar.
La cosa és.... han pujat el número de problemes?, si és que sí, s'han de buscar solucions, com és evident, però els membres de l'Associació de Veins no heu estat convocats a parlar dels mateixos?, mala olor...

Glòria ha dit...

Doncs no, Joana, jo ho vaig saber "en petit comité", la cosa és que em vaig trobar a una persona de la Junta dissabte al matí i em va dir que s'havien reunit amb les autoritats i em va "encolomar" loteria, l'altre tema se'l va oblidar... com em va dir a la tarda que em va trucar al dir-li "algú" que m'havia assabentat que anaven al Ple i m'havia emprenyar. Una altra membre de l'AV, es va assabentar dimarts al vespre per mi, imagina quina democràcia!
Només mira els seus interessos, i que déu ser "rondinaire" si mirem el post d'avui...
Un petó i gràcies.