11.15.2009

Un dissabte a la Cerdanya

Bon dia a Bolvir, amb la serralada del Cadí al fons.

A Puigcerdà, recen començat el recorregut dels "Contrabandistes de la llibertat", amb l'Assumpta Montellà explicant-nos la història.

Com es pot apreciar hi havia gent al grup de totes les edats...

La tarda a Bolvir, mentre mandrejàvem... quines vistes!

El vespre a Bolvir, Alp i la Masella al fons; tot plegat serien les sis; encara vàrem fer un volt pel centre de Puigcerdà, i vam tornar a sopar a casa.

A la nit vam asar castanyes i boniatos a la llar de foc. Bona nit a Bolvir.
Li dediquem el post a la Joana, ella també hauria de ser aquí.

7 comentaris:

pepi ha dit...

Menudo reportage de fotos. Todas del Evaristo!

garbi24 ha dit...

Veig que va anar bé, jo ja he acabat el llibre.....dur molt dur, però cert

teresa ha dit...

Molt maco, i quines fotos mes maques aqui; una sola pensant.Pero tú ja pots guardar en la memoria tot per que el relat te que ser complert, fins les dolenteries

Striper ha dit...

Molt bon reportarge , la Joana espero que estigui millor.

Glòria ha dit...

Pepi, hi ha un parell meves... Dolenta!
Quina canya, Garbí! Jo vaig una mica endarrerida.
Teresa, ja t'ho explicarem tot, tot i tot; que vagi molt bé l'operació (anirem a veure't).
Gràcies Striper, jo també ho espero, i ho desitjo.

Joana ha dit...

Benvolgudes.... gràcies.
Quines imatges més boniques i quina enveja, sana ok?Les imatges, com no podia ser d'una altre manera en un lloc tan preciós, maques i molt!
Veig que vareu gaudir i jo ho celebro.
Petons, però de lluny, encara...

Glòria ha dit...

Com saben que t'agrada, vam pensar molt en tu, quina pena! Un altre dia, sí?
Ja vindran els petons i les abraçades de a prop!