11.29.2009

... Fet un embolic

Quan en una nit de dissabte, algunes persones encara no s'han anat al llit, la glorieta ja no pot dormir...
He tingut somnis d'aquells que et desperten amb regust amargant, extrany, i que en aquell moment els hi vius com si fossin realitat.
Al primer anava conduint a tota pastilla, a la dreta hi havia un cotxe aparcat i una parella drets, de cop la noia va sortir al mig de la carretera, jo que no trobava el fre, quan estava a dos pams d'ella es va agafar el cap i es va agenollar al terra; jo vaig passar per sobre, després he mirat pel retrovisor i no hi era, ni sencera ni partida... jo he seguit cap endavant i ja el meu cor no podia aguantar més pressió i m'he despertat.
Fa la tira de temps que ni condueixo, tinc la sort de poder anar a la feina a peu, no sé si serà per l'acte de dijous passat, o per una conversa que vaig tenir ahir al vespre on vam parlar de coses d'aquestes, perquè, mai he tingut un accident amb resultat de víctimes, com que no m'agrada conduir, només em falten somnis d'aquests!
El segon va ser més bonic, posava les meves mans a sobre del meu ventre i notava moviments, com quan creixien els meus fills dins meu, què maco! Com m'agradava sentir que una vida creixia al meu cos. Jo estava encantada... era això o... gasos... perquè crèixer ara una vida dins meu seria un miracle! Si llegiu el post d'ahir ja veureu que divendres també vaig tenir converses i, vaig escoltar testimonis relacionats amb el tema de l'avortament, serà això, que ho tinc tot al cap, però embolicat... Mai he hagut de prendre la difícil decisió d'avortar, els meus fills són buscats i desitjats, la noia es va fer de rogar uns mesos, el noi a la primera va dir: allà que hi vaig!
Ahir va ser un dia ple de sorpreses agradables i no tant, de sentiments, emocions, trobades amb gent, retrobades, converses pendents importants, reflexions... I ara em surt tot de cop.
Per acabar vull diriger-me a tu, persona que fa com dues setmanes que visites el meu bloc; si es per a fer comentaris tan poc afortunats com el de divendres, millor t'estalvies la visita i el comentari, no ets ben rebuda. Que valentes (per a mi covardes) sou quan us escudeu darrera d'un anònim! M'agradaria veure "tu cara bonita"!
Bon diumenge a tothom!

13 comentaris:

garbi24 ha dit...

Quant tens moltes coses juntes el cervell juga aquestes males passades amb els somnis, pero sempre es temporal i no fa res més que reflexar les nostres pors i desitjos.
Sembla que li has llegit la cartilla a algú....des de aqui he vist les teves urpes ben esmolades.....jejejeje

Glòria ha dit...

Sí, Garbí, déu ser això.
Hi ha gent que més els valia mirar el seu inetrior, és algú/na...

Joana ha dit...

No se qui deu ser el o la "visitant", però de covards el Món n'és ben ple!
Per cert... jo encara recordo els embarassos i sí, és molt emocionant.

Glòria ha dit...

Bon dia, Joana! I tant que hi ha, la tira!
Un sentiment que només podem gaudir les dones, sentir com creix una vida dins teu, no té preu.

teresa ha dit...

Bon dia,noia semble que els teus somnis son un lio, no hi ha que precupar.se diuen que es una manera que tenim de relaxarnos (la teva filla ho explicara millor) en quant els visitans pues qua vols es el sistema que tenen alguns no cal discutir.se

Glòria ha dit...

Hola Teresa, sí, la interpretació dels somnis és tot un repte pels psicòlegs i psicòlogues.
El sistema de l'anonimat?

GAIA ha dit...

La interpretació dels somnis sempre m'ha encuriosit i he buscat el que podrien significar:
Si condueixes tu el cotxe vol dir que tens un paper actiu a la teva vida.
Somniar que estàs implicat en un accident: Les teves idees, objectius i estil de vida topen amb altres persones.
Somniar que frenes el vehicle: has d'anar més a poc a poc en la teva vida i el treball
Somniar que vols frenar i els frens no et responen: avisa que pots tenir problemes per estabilitzar la teva vida o no aconsegueixes un acord o aprovació que estàs esperant.
Acariciar-te el ventre: estàs arribant a acceptar certs sentiments. Estàs arribant a afrontar i conèixer els teus veritables sentiments.

Aquí tens el link per si li vols donar una ullada:

http://www.euroresidentes.com/suenos/diccionario.htm

Salut

Glòria ha dit...

Ostres, Gaia!!! Analitzant el què dius.... has encertat força coses...
Gràcies pel link, un petonàs.

Striper ha dit...

EDesitjo que tinguis un diumenge mes relaxat.

Glòria ha dit...

Gràcies, Striper, els mateixos desitjos per a tu.

Arare ha dit...

oichssssss, aquesta mena de somnis acaben "traient la son" :)

a mi tampoc no m'agrada conduir, ja ho saps! així que benvinguda al club!

Bon dilluns, Glorieta!

Glòria ha dit...

Aquesta nit ha anat millor, Arare, sort!
Sí, em consta, però tu ho fas...
Bon dilluns, preciosa!

Glòria ha dit...

Insisto, anónimo/a, soy la administradora de este blog y puedo recibir a las personas que me son gratas; tu no lo eres. No te molestes en visitarlo...
Mientras, sigues sin decir quien eres ¡cobarde!