10.13.2009

Vols lligar?

Llegint aquest titular: "Trucs per a lligar", no m'he pogut estar d'entrar a escodrinyar a veure de què es tractava; una mai ha seguit un manual d'instruccions en aquests afers, és autodicta... i potser, per això, així l'ha anat.
Només posaré els que més m'han agradat, com tot a la vida, cadascú agafa el que li convé.
Tinc una amiga que diu que de jove no se l'escapava ni un, al que li posava l'ull... Tindria manual? La imatge de tardor tan bonica i romàntica l'he agafada d'internet, em sembla molt "de ligue".

" ¡Al ataque! La primera regla per a tenir èxit: intentar-ho. Si et quedes parada esperant el teu príncep blau potser que es creuen moltes granotes al seu camí, així que tinguis iniciativa. No et subestimis, confia en tu mateixa i llànça't (no a la jugular), sinò a la seva conquesta.
Els ulls d'una dona són una de las parts que més atreuen a un home. Una mirada sexi, profunda i que digui quelcom de tu pot atreure'ls com un imam. Així que mir'al directament i fes-li una exhibició de la teva millor caiguda d'ulls.

Encara que estiguis més avorrida que una mona, mostra't una mica inaccessible. Això no vol dir que siguis "una borde", sinó que facis que li costi una mica accedir al teu jo més íntim. Mostra't un pèl recelosa a intimar, l'animarà a intentar-ho. Així són els homes.

Posa una mica d'originalitat, utilitza la teva imaginació i oblida el clàssic "estic per tu".
No desvetllis la teva vida i miracles en cinc minuts. Mostra't un tant reservada i el seu interès per tu pujarà com l'escuma.
Transmet alegria.
Encara que tinguis fred de peus, com totes, intenta controlar-te per a que no es noti. I de pas, desperta una mica el seu costat gelós, però, amb mesura."

12 comentaris:

garbi24 ha dit...

Els trucs estan molt bé si, però quan es creuen dues mirades amb molt de feeling...alló no ho para ni deu.
Si t'hi has d'esforçar molt per lligar...la relació no durarà gaire doncs no deixes de vendre el que potser no es.
Total que una mica d'empenta si que hem de tenir però la resta la fa el feeling.

Glòria ha dit...

Sí, noi, el feeling, la química, o com vulguis dir-li.
Bon dia!

Arare ha dit...

Saps què? jo no sóc conscient d'haver seguit cap d'aquests trucs i a la vida he lligat "deunidó" :D

La mirada, però, sempre ha estat el més important! tot lo altre ve solet...

uix, no li diguis a ningú, eh?

ara ja faig molta bondat, és el que toca per ser iaiona!!!

;)

Glòria ha dit...

N'estic segura que triomfaves...
Hi ha mirades que parlen, Arare, i... no ho diré pas a ningú, xit...
Estàs fantàstica!

Striper ha dit...

Per mi aquest moments de mirades,de .. on el desiog es manifest pero amagats , m'agrada viures i per viurels com dius lo important es deixar anar el joc i no moseguar la yugular.

TERESA ha dit...

Son uns savis consells; i amb el temps veus què es sert el feeling o la quimica es el principal,tambe es te que tenir cura de no destapar el jo més intim a qualsevol ja que potser un arma contra una quant les cosses s'acabent

Glòria ha dit...

Seria deixar espai, no Striper?
Pel que veig, tècnica n'hi ha!

Glòria ha dit...

Hola Teresa, cert; algun secret, s'ha de quedar en això, secret!

Joana ha dit...

Doncs jo no hi crec amb "manuels", per el sol motiu que cada persona és un món...
A més... tampoc és senzill de seguir no creus?.
Bon dia!

Glòria ha dit...

Per a mi no; fent una mica de cas al cap... però segueixes fent el que et demana el cor.
Bon dia, Joana.

mi.pinos ha dit...

ya sabes nunca con la cabeza agachada bien alta haber si entra alguna mirada ya lo experimentaremos besos

Glòria ha dit...

Je je je, buenas, mi pinos...
¡A experimentar!