10.29.2009

Toca ciències!

Tot llegint aquest article m'he enrecordat d'un vell acudit. Alguna noia igual van confondre Machu Picchu amb "mucho pecho".
Poca broma, que jo tampoc tinc tan clar quienes són les Set noves Meravelles del Món i no sóc aspirant a Miss o Reina de bellesa... però quatre cosetes...
L'acudit: Diu que estava una parella parlant de projecte de futur, de família... ell era lleig i llest; ella guapa i tonta. La noia li diu al noi: tindrem fills llestos com tu i guapos com jo, ell li contesta: i si són lletjos com jo i tontos com tu?
Cert que n'hi ha persones que a més a més de ser guapes que t'hi cagues són llestes (haberlas, haylas), com n'hi ha lletges i a sobre tontes...
Doncs això, perquè la genètica no és una ciència exacta com les matemàtiques, on dos més dos, sempre són quatre!

7 comentaris:

Striper ha dit...

No la genetica no es una ciencia exate , pero les matematiques no sempre tenen una solució unica 2+2=4 pero 4= ?
Per sort iuen que per evolució la especie sempre millora. Bon dia.

garbi24 ha dit...

tan sols veure les noies del article, també m'he posat "tonto", a veure si ara resultarà que s'encomana com l'agrip A. LLàstima que més guapo no m'hi veig....

Glòria ha dit...

Bon dia, matiners!
Striper, 4= a x? Ja m'ho explicaràs un altre moment.
Ja ja ja, Garbí, em sembla que el tonto entrecomillat no es refereix precissament a la part cognitiva... o sí?

TERESA ha dit...

Jo he conegut els dos cassos guapa inteligent; tonta i lletga i al reves..... la genètica a vegades li agrada jugar

Glòria ha dit...

Sí, moltes vegades és capritxosa, Teresa.

Joana ha dit...

Ja saps què diuen... !a pares lletjos, fills guapos".. je je
La ciència... quin gran misteri!

Glòria ha dit...

Per això la investigació no necessita tisores... Ja saps de què parlo.
Un petonàs, Joana.