10.11.2009

90 60 90

No, no estic parlant de les meves mides, ni molt menys! Ara, que a aquestes alçades de la meva vida... Què importen!!! Tampoc parlo de cap model de passarel.la...
Ni penseu que estic parlant de la sèrie de Antena 3TV, em sembla que no l'he vist mai, tan sols de reüll quan l'anuncien. Només pel títol, ja em dóna repelús, no tinc ni idea de què va.
Ni és el meu número de telèfon...
Tampoc tinc cap factura pendent per pagar ni cobrar a 60 i 90 dies...
D'aquests números només un té un significat important per a mi, els 60 anys que faria la meva germana pel desembre...
El primer 90, podrien ser els 90 quilos (si es pogués mesurar) de paciència, que els meus han de tenir amb mi...
I el segon 90, els petons que els faria en aquests moments a tots i totes...
Números importants per a mi:
El 2, pels meus dos fills.

El 6 i el 18, les seves dates de naixement respectivament.
Altres, els deixarem en segon terme.

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

Tots els números poden ser importants per nosaltres.....dels que has posat tu hem quedaria evidentment amb els petons.......

Glòria ha dit...

Clar, cadascú té els seus...
Doncs apa, agafa'n un.

Striper ha dit...

La serie que dius no la he vist pero he sentit moltes critiques, els altres numeros que et portin molta sort.

Glòria ha dit...

Hola Striper, jo tampoc; ja dic que ni sé de què va, però els números canten...
Gràcies, en això confiem.

GAIA ha dit...

El meu nº preferit és el 17 perquè han succeït coses importants en la meva vida en aquest dia. El 3 també perquè és el dia que va néixer la meva filla

Glòria ha dit...

Bé, el meu número preferit és el set, però noia, de moment, poca cosa tinc amb ell, m'agrada perquè sí.
El naixement dels fills, marca, oi?

Joana ha dit...

Els fills... quin gran món, i quin suport!

Glòria ha dit...

El motor de les nostres vides, Joana!
Bon dia i bona setmana!