9.24.2009

Un o... cap!

Seguint el fil del post d'ahir d'un amic blocaire, vaig a explicar la meva experiència...
Jo al principi ho vaig fer amb certa vergonya, amb l'ajut d'una mà amiga, i, de tant en tant; era "novatilla". Després vaig agafar "el gustillo" i, ho feia gairebé a diari, tot depenent de la motivació.
He arribat a fer-ho un temps amb dos... poc temps, per això.
Sí, aquest amic, que últimament està sembrat, diu que ell, dos a la setmana, amb qualitat... jo aquesta també, ja porto dos, però de seguir com ara... Igual escriuré un post al bloc glorieta, o cap!
Falta inspiració? Falta temps? Sobra cansanci?

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

Ja tornarà l'inpiració, i no importa tant la quantitat, si no la qualitat, s'ha de fer si be de gust...fer-ho per fer-ho o per contentar a tercers, malament.
Aviat et tornarà la "trempera"....essritora.....clar

Glòria ha dit...

Vols dir? Ara mateix ho veig complicat... Tant de bo!
Bon finde, Garbí.

Arare ha dit...

uix... jo em sembla que em surto de la mitjana! :)
un cada dia, si puc! (però de vegades la inspiració no dóna per tant)

Glòria ha dit...

Si és que tu ets molt trempada!!! No m'extranya gens ni mica...
Un petonàs. Bon cap de setmana, Arare.

Teresa ha dit...

Jo soc paridaria de fer les coses amb ganes no per obligació;deixa de mirar.lo obligat;hi veuras què et torna la "trempera" ets bona,esribint i aixo es el que conte

Glòria ha dit...

Mai ho he mirat obligat, Teresa, només que es tenen temporades altes i temporades baixes.

Joana ha dit...

Doncs lo millor és fer.ho quan en tinguis ganes. No?

Glòria ha dit...

Je je je, sempre! Amb ganes, el resultat és molt millor.
Bon cap de setmana, Joana, i que gaudeixis molt diumenge!!!
Jo pensaré, i tant que pensaré!