9.15.2009

Recull de notícies


Recull de notícies, curtes i ràpides:
Una és aquesta; ahir al vespre, en un avanç de TV3 de la programació d'avui, la vaig veure i, ostres! Que va sortir un noi del meu poble... Però com a treballador de la Model. Jo ja sabia de la seva professió, tot i que quan estàs de vacances o et veus pel poble i et saludes, no parles de feina. Diré que tenim bona sintonia. Veure'l en festes a la Comissió tan bé com s'ho van passar, i veure'l ahir uniformat al lloc de la feina...
Aquesta nit, m'ho miraré molt atentament.
La segona, tot i que ja es veia venir el final (malauradament) no m'ha deixat de sorprendre. Per a mi el protagonista de Ghost... és especial, mai morirà.
L'última no té desperdici... Té dret a defensar-se, però què ens vol dir? Que és millor la droga que no pas el sexe? Si més no, que està més justificada. Flipo en colors!
Ja veieu, tre notícies curtes i ràpides; que no tenen res a veure una amb l'altra, però que per alguna raó han despertat avui el meu interès.

6 comentaris:

garbi24 ha dit...

La primera, un reportatge que promet ser molt dur....
La segona es una gran perdua i ens hem de quedar amb la lluita que ha portat contra relotge.
La tercera, si es cert s'havia de gastar més diners encara...per arribar a la sobredosi.

Glòria ha dit...

Ja et diré qui és el noi del meu poble, que té els dallonsis de treballar en un lloc així.
Però estava enfadat, molt enfadat del perquè l'havia tocat a ell; això ja fa dotze anys que jo vaig dir el mateix, quan li van diagnosticar a la meva germana. El pàncres és fomut.
Tu, t'ho creus?

Joana ha dit...

Noia alguns dies les notícies... més valdria que no fossin!

Glòria ha dit...

Sí, Joana, és el que hi ha!
Bon dia!

Arare ha dit...

les notícies no són bones per a la salut!!!

Glòria ha dit...

Sí, aviat les prohibirà escoltar el metge, je je je.