9.14.2009

Curiositats

Avui, tot llegint el titular d'aquesta notícia, he pensat en el què ens van explicar ahir mentre dinàvem la meva filla i la seva parella; han estat uns dies a Dublin i, entre altres moltes coses van visitar la fàbrica de Cervesa Guinness.
Jo com que de cervesa tampoc entenc gaire, no sabia res de fàbrica, ni potser l'hagués buscat a la ciutat i, al sortir el nom de la mateixa, tota ignorant, vaig dir: ala, es diu com el llibre Guinness... I em van dir: sí, si el nom ve d'aquí. I van explicar la història del "chorlito dorado", que per cert, al dir que si era l'ocellet d'Europa més ràpid caçant, el seu pare ja va dir tot cofoi: "el chorlito dorado..."
No deixa de ser una altra curiositat més, com tantes que ens trobem en el dia a dia, però mira, la volia compartir.
Fotos: Andrea i Jordi.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Doncs una guiness per celebrar la curiositat.....xin xin i salut

Glòria ha dit...

Txin, txin, salut!

GAIA ha dit...

Doncs gràcies per compartir-la. No en sabia res de tot això

Glòria ha dit...

Veus? cada dia aprenem coses noves. Quant més saben, més ens n'adonem del que no sabem. Jo tampoc, com que ni m'agrada la cervesa...