8.31.2009

Coi de fotografia!

I no em refereixo precisament a aquesta imatge que he buscat al Google per a el.laborar el post d'avui, que també, no deixa de ser espectacular. Ho deixo així...
Ahir al vespre vam anar a fer un passeig fins el Port, una temperatura fantàstica, un ambient festiu i postvacacional. Vam trobar coneguts que segons la relació allargues la conversa o simplement dius adéu; amb una parella, on ell ha treballat la tira d'anys amb el meu home fins fa un any (ja sabeu) vam fer petar la xerrada, que si això, que si allò, les vacances, la (poca) feina, els fills... Aquí ja trobem un punt fort explicant la vida i miracles dels nostres respectius; ens diuen: el petit fa allò i el gran estudia Audiovisuals, però el que de veritat l'agrada és la fotografia... per cert, que l'han publicat una foto a El Periódico de Catalunya... Ah, sí? M'interesso jo. La mare em dóna detalls, i prometo que a l'arribar a casa la busco, faltaria més! A la glorieta li agrada tafanejar (en aquestes coses, en la vida privada de cada persona, no!)
Doncs bé, a l'arribar a casa no ho faig, primer perquè s'havia de preparar el sopar, i segon perquè un ordinador per a tres pretendents... toca el que toca i quan toca, però tan aviat com he pogut l'he buscat i l'he trobat; clar, comptava amb moltes pistes, je je je. Nom del diari, dia que va sortir la foto publicada, secció, nom de l'artista, lloc on està feta i, característiques de la mateixa, no és una fotografia qualsevol.
Bé, doncs si sou tafaners, us agradarà aquesta fotografia, feta per un jove mataroní a Can Xalant, Mataró.
Felicitats, Narcís!

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

doncs si que està be la foto , es realment digne de sortir en un diari .

Glòria ha dit...

Ens havien dit les característiques, però, la vaig trobar... mai havia vist cap!

GAIA ha dit...

La foto genial. Ja n'havia vist d'aquestes característiques. Quan vas passant la foto la part del públic està molt bé.

Glòria ha dit...

Sí, es veu que ja fa temps que n'hi ha, però jo no havia vist mai cap i em va agradar.