7.01.2009

Mirant cap el futur...

Quan vaig veure aquesta foto, una més entre un bon reportatge de cap de setmana esportiu a Sitges d'uns joves, em va encantar. Quina foto! I no parlo de si està ben feta, de qualitat... No sóc fotògrafa ni entenc de fotografia. Per a mi és el significat, el que em transmet la imatge (fins i tot porta missatge la bossa penjada a l'esquena...). Veig cinc joves amb projecte de futur, amb il.lusions, amb idees, amb roses, amb espines... Però un vida per endavant!
Ahir a la tarda vaig parlar amb una dona que divendres passat va estar al mateix indret que un d'aquests joves i, em va fer un comentari al respecte. Em va dir que una clienta, quan ell va marxar, li va dir que havia estat encantada d'haver parlat amb ell aquella estona, que s'havia oblidat fins i tot de llegir per passar l'estona (acostumem a llegir mentre esperem); que era tot un plaer parlar amb joves amb ideals i, que saben dir-ho, expresar-ho. Aquesta dona es mestra... No cal dir que em va agradar, i com!
Al trobar-me una mica més tard amb aquest noi tan enrollat li vaig preguntar: De què vau parlar divendres a la tarda amb... I em va contestar: De tot i de res!
No tot el jovent passa de la política! No tot el jovent passa de tot!

4 comentaris:

Joana ha dit...

Cnfiem que sigui aixi!

Glòria ha dit...

Confiem, Joana; i creiem en ells!!!
Recorda que ja estic de vacances i necessito lectura...
Ens veiem!

TERESA ha dit...

Jo si no confies en ells.... em dedicaria a cuidar plantes o altres cosses, molt bonica la foto

Glòria ha dit...

Molt encertat el teu comentari, Teresa!
Gràcies per la visita i el comentari.
Oi que mola?