7.06.2009

I anem cap el segon!

Primer Mataró camina per l'Alzheimer 2008.

Ahir a la tarda, tot mirant l'exposició de fotografies que ha preparat la Comissió de Festes de Rocafonda, Rocafonda anys enrera; vam coincidir amb el tècnic de so (en Ciller, je je je) de l'obra de teatre que es representava seguidament a càrrec del col.lectiu de teatre EPMA (al post d'ahir ja vaig fer referència).
Vam parlar de diferents cosetes, vaig disculpar a una amiga comuna que al final no va poder venir... em va fer cinc cèntims de Somnis (així es diu l'obra) i, vam parlar d'EPMA solidària, perquè no només fan teatre, que també, tenen importants projectes solidaris. Ahir concretament vam parlar de la 1ª Caminada per l'Alzheimer, (quin vídeo més emotiu, quantes cares amigues quanta gent estimada, fins i tot la Gisuca, la geganta de l'EEE l'Arboç "chupando cámara") que l'any passat va ser tot un èxit de participació i, que estan preparant la segona pel 27 de setembre. Segur que anirà tan bé com la primera!
Vaig passar una tarda entretinguda, l'obra era una estrena, en Ciller em va dir que més aviat era un assaig general i que ho tingués en compte si veia alguna coseta; la sala gran del Centre Cívic del barri estava de gom a gom! La primera part m'ho vaig passar genial, amb l'Ildefonso, ficat al seu paper, vaig riure de valent. Però a la segona part, jo que ja m'havia fet el desenllaç a la meva manera (amant de la intriga) no va resultar així, bé, ni així ni de cap manera; no ho vaig esbrinar. Jo pensava: glorieta, on tens el cap que no t'assabentes de res? Al sortir a la mitja part fora te l'has deixat, que per cert queia un bon xàfec...
A l'acabar li vaig preguntar a la Q... i em va respondre no sé què de física quàntica, que com tampoc sé el que és, em vaig quedar igual o pitjor. Dels que tenia al voltant, fèiem tots la mateixa cara, o disimulaven... També li vaig preguntar a un jove que normalment surt a les obres, ahir era espectador, em vaig dir: ell sabrà explicar-me de què va... I em va contestar: no ho sé ben bé, ho he de pensar. En fi, hauré d'anar-hi a una altra representació per agafar el truquillo. Tampoc diré res perquè seria fer joc brut, l'heu d'anar a veure!
EPMA, un col.lectiu que deixarà petjada a la ciutat de Mataró.

2 comentaris:

Joana ha dit...

Doncs ja saps amb qui aniràs la propera vegada no?.
Gràcies, per el favor amb aquest tècnic de só.. je je.
M'has deixat del tot intrigada!!
Per cert... aniràs a la caminada?, jo donaré una mà a organització.

Glòria ha dit...

Yes!!! Je je je.
Encara no sé si aquest "finde" seré aquí... ja t'explicaré. Jo puc donar una mà a la que dóna una mà.