7.31.2009

Hidratació estiuenca

Umm!!! Quina bona pinta!!!
Sempre s'ha de tenir la pell i l'organisme hidratat, a l'estiu, però, amb més motiu; amb la pujada de les temperatures el nostre cos necessita líquids per a contrarrestar la pèrdua amb la suor.
"Joer"! Com m'he embolicat! Total per a parlar de begudes refrescants, estiuenques...
Jo tinc un petit problema a l'estiu; n'hi ha les típiques que no m'agraden gens ni mica. Amb l'orxata no puc, la cervesa mai m'ha agradat, per tant ni les seves variants: clara, "mojada" (que diuen al meu poble), el cafè amb gel el trobo aigualit, el gel dels granizats em va directament entre cella i cella i em fa molt de mal... Les begudes amb gas no em cauen bé. Per tant bec gairebé tot l'any el mateix: aigua, llet, cafè amb llet, suc de pinya, alguna copeta de vi, cava en celebracions... - Aigua de l'aixeta a qualsevol hora, natural; tot i que després la sorreta va als ronyons... Diu la meva filla que no coneix a ningú que begui tanta aigua com jo-.
Bé, igual igual tampoc... Aquestes Santes ja he debutat amb els meus gintònics; es necessiten unes condicions especials per això: nits d'estiu, festeta, música, amics... i ganes de continuar, perquè beure un gintònic contrarellotge per anar dormir... Clar, després em trobo a altes hores amb el meu fill; que si al No n'hi ha prou, que si escoltant i veient Tràfic (per a mi són altes hores). "Què mama, que no tens soneta"?
A l'agost vindran les festes del poble i es quan em "destapo" amb algun cubatilla nocturn, però es poden comptar amb els dits d'una mà!

7 comentaris:

Joana ha dit...

Borraxina!!
Jo aigua, alguna tònica amb llimona i alguna cervezeta sense alcohol... res més!
Com pots veure, soc molt més aburrida que tu!

Glòria ha dit...

No em diguis pas això... snif.. no ho sóc, si em passo una mica, abans em poso malalta que borrachina.
Tu avorrida? I un bé negre!!!

garbi24 ha dit...

O he llegit malament o no he vist enlloc la típica aigua fresca amb anís .
Ah i sense cafè amb gel..........?????? no se no se.............

Glòria ha dit...

T'agrada l'aigua amb anís?
El cafè el podem fer amb el que vulguis, però jo amb gel... no!
Bon dia!

garbi24 ha dit...

A mi no m'agrada l'anis , però el cafe amb gel moooooooooooooolt.

Glòria ha dit...

D'acord, d'acord, ho he entés!
Haurem de fer un dia un cafè, no? Amb gel, amb llet... cadascú al seu gust, però sí, estaria bé.

garbi24 ha dit...

Exacte cadascú al seu gust , bon estiu i bones vacances