7.27.2009

"Es mi vida, no quiero cambiar..."

Per fi, ahir el dia esperat! Miguel Bosé actuava en concert a Les Santes, la Festa Major de Mataró!!!!
Un grupet de sis persones érem a les vuit del vespre fent cua (no poso foto perquè la càmera no va fer justícia...) a les portes de l'espai L'Arquera. Vam agafar lloc força endavant (relativament), però a poc a poc ens quedàvem amb un espai molt reduit, quatre van marxar més endarrera, era una mica angoixant, el jovenet i jo vam estar colze a colze més de mig concert aguantant allà com dos campions!
Després de veure a la Bimba Bosé com s'anava treient roba fins a quedar nua (feia calor... però portava trampa...) la veu no em deia molt; estava desitjant veure i escoltar a un artista que té la virtut de que després de 30 anys a dalt d'un escenari, encara té coses a dir, i com les diu!!!
Per a tots i totes que no apostaven per en Bosé... que si està vell, que si té panxa... que si està caduc... Toma! Ja voldrien molts i moltes estar , el saber estar davant d'un públic com està ell.
Segur que al llarg del dia llegireu cròniques de l'actuació, jo he llegit la del Capgros i estic totalment d'acord. Però aquest és el meu petit homenatge al que diu: "todos poetas los del 56..."
Bosé, 30 anys de "Don Diablo haciendo el Bandido"!
Arribava a casa a la una de la nit, esgotada, però contenta. Bosé, bé es mereix que el 26 de juliol del 2009, li regalés cinc hores de la meva vida. Com lletres com aquesta... Ahir, em va emocionar.
Vídeo de l'actuació al bloc de Joan Salicrú.

8 comentaris:

garbi24 ha dit...

Celebro que t'ho passesis bé , no en soc fan , però recordo moltes arremblades amb la seva música je je . Aclareix-me la trampa que portava la bimba , perque no hem crec que es quedes nua , perque si ho fos busco el video al you tube ara mateix

Glòria ha dit...

Je je je, aii que també t'agradava arrambar...?
El secret t'ho explico en privat, si no, no té gràcia...
Feliç setmana!

pepi ha dit...

Glòria:
Estava al llit i sentia el Bosé. No le podia bajar el volumen. Menudos gritos!

Besos

Glòria ha dit...

Pepi, va estar fantàstic!!! Quina passada!!!
Quedem?

Joana ha dit...

Qué noche la de aquel dia!!!!!!!!!!!!!!!
Aiixxx encara estic embobada... :)
Pepi... gritos?... yo solo recuerdo su balanceo...

Glòria ha dit...

Jo estic flotant!!!
Quina nit!!!
Petonets.

TERESA ha dit...

M'agradaria mirar per un foradet, la cara i l'expresio de alguna fan del Bosé.El Sr.caduc quest ja voldria trobar.lo algun dia a la plaça Santa Anna el convidaria a lo que volgues''''''

Glòria ha dit...

Ja ja ja, molt bé, Teresa!!!! Mira el vídeo que ha posat en Joan Salicrú...