6.05.2009

Gens particular.

Bé, no sé ni per on començar. Més d'una vegada he escrit sobre Miguel Bosé, de que m'agrada el seu estil, la seva veu... L'he vist en directe a un programa d'en Buenafuente (fa uns quatre anys), però ara, a més a més tindré l'oportunitat de veure'l cantant, actuant.
La notícia la rebia (de bona font) en un sopar entre amics/gues i companys/nyes fa un parell de dies o tres, en mig de bromes i rialles, i no vaig acabar de fer-hi cas, la conversa va anar per altres temes i ja ni vaig pensar; fins que l'endemà ho vaig llegir al Capgros digital... Que és cert! Que ve en Bosé a Mataró! De seguida em vaig posar en contacte amb una altra fan, je je je Que sí, que anem, només faltaria!
Total, que ahir al matí, "parlant" pel messenger amb la meva filla, així com de passada li dic: saps "lo" de Miguel Bosé? I contesta: no, què li passa? Li explico amb pèls i senyals i diu: jo el vull veure. Mira, ja som tres! I afegeix, si ve la Bimba, ja podrien venir també la Shakira i en Juanes... Posats a demanar...
Així que ja ho sabeu, diumenge 26 de juliol, en plenes Santes de la nostra ciutat... Miguel Bosé en concert!!! Més endavant donarem detalls.
Un tastet.


5 comentaris:

TERESA ha dit...

Jo m'apunto i ademes cosegure una signatura en el alguna part especial

garbi24 ha dit...

Ja et veig amb el mocador penjant dels texans......i saltant

Glòria ha dit...

Sí, doncs si és segur, ho dius pel tema entrades, d'acord Teresa?
Ostres Joan... això es fa? Gairebé ja no m'enrecordo... je je je.
Bon cap de setmana a tots dos.

Joana ha dit...

Bon dia reinaaaaaaaaaaaaaaaaaa, je je, ja saps, digues quan vols els diners, potser som dos... ho sabré segur diumenge al vespre.
Petons i força, que demà sera un dia moooolt llarc, almenys per mi :)

Glòria ha dit...

Bon dia!!!!, tranquil.la, que al final farem colla!!! Que ho pagui la jove tot quan sapiguem el total d'entrades i, ja ho trobarem, ok?
Idem, Joana, em consta; llarg per a molts de nosaltres, però per a tu especialment.
Com tens la tarda? Estic soleta...