6.06.2009

Amb color de dona.

Foto: Pepi.

Quan fa ja molts anys vaig llegir "El mundo según Garp" de John Irving poc sabia del feminisme (tampoc és que ara domini el tema), em va calar; si més no, va ser aleshores que em va entrar la curiositat.
No fa gaire, la meva filla també el va voler llegir al veure'l per casa, es veu que li havien parlat, o simplement també li va cridar l'atenció mirant el resum de la contraportada (no em surt el nom).
Fa uns dies, una amiga blocaire ho va citar dient que tenia ganes de tornar-ho a llegir i, em van venir ganes a mi també; però... no el trobo, a qui s'ho deuria de deixar i encara no me l'ha tornat? No ho recordo pas!
Avui, que després d'escoltar parlar ahir al vespre a una dona, estic més lila que mai... ho trobo a faltar!

2 comentaris:

pepi ha dit...

HOLA Gloria:

Nunca dejas de soprenderme. Cuando colgué la foto sabia que te gustaria. Que tendrà el color lila?

un beso

Glòria ha dit...

Pues que es un color que me gusta desde niña (ya le gustaba a mi abuela paterna), que representa el feminismo, y... que me encanta tu foto.
Princesa ¿quieres más? otro para ti.