5.03.2009

Quan el número sí que importa.

... Diu la Maitena; i jo dic: I les calcetes... una altra mitja!!!
Amb això dels amics sóc força selectiva, ahir vaig arribar a fer amb un el 69... Vull dir que tenia a la tarda 69 amics/gues al Facebook! Avui ja en tinc 70...
I de futbol tampoc entenc gaire, però com gaudia el personal amb cada gol ahir al vespre! No és el mateix un resultat que un altre.
Són les quatre de la matinada i estic completament desvetllada... Ja he fet quasi de tot, fins i tot m'he begut la llet. Feina feta!
Ah! I si ets mare, avui tres de maig (no sempre és en tres...) és el teu dia: Felicitats!

4 comentaris:

Joana ha dit...

Bon dia per tu també guapa!
Mentres el Barça feia tots aquests gols, la renfe ens tenia "segrestats" donant voltes de Clot a montcada, a un bon grapat de gent, el viatge de tornada de catalunya a Mataró va durar 1:40 minuts!
En fí, sort que el conductor del bus va informar a en Martí que estava dels nervis.
Petonet

Glòria ha dit...

Què dius???
Espero que la visita hagi estat del vostre gust, sinò...
Que tingueu un bon dia.

garbi24 ha dit...

Home amb el 69 es normal que et quedesis desvetllada , el numero sempre importa , encara que de vegades per poc i de vegades per massa .

Glòria ha dit...

Ho deixem així? ja ja ja. Tot i que el 69 va ser a la tarda... amb un amic. El 70 avui amb una amiga:)