5.24.2009

Potser em falta l'hamaca.

Estic cansada, comencen un dies de feina intensa, vull descansar... i no puc!!! Ahir a la tarda sortia de casa abans de les cinc, i vaig arribar a les dues de la matinada; això per a mi és tota una proesa, havia fet una mica de migdiada, si no... no aguanto!
Vam celebrar la festa de pares i mares de l'escola, amb una gran concurrència; ens van visitar els nois i noies de la batucada (Tribukada) dels tallers de la Fundació Maresme (de la casa), ex-alumnes amb cares de felicitat per tornar a veure'ns, molts nens i nenes de l'escola acompanyats de les seves famílies, i tota la plantilla de companyes, des de la directora fins a una servidora. També vam comptar amb la presència de la Gerenta de la Fundació, Maria Carme Maltas, i de la Regidora d'Ensenyament, Conxita Calvo.

La festa va tenir de tot: concurs de pastissos, regals per alumnes i ex-alumnes, música, ball, inflables, sortejos de regals (n'hi ha que els hi van tocar dos), pica-pica per a tothom i tastet dels pastissos concursants... Una festa fantàstica on va imperar l'harmonia, les converses, els somriures, els riures i les mirades de complicitat. Però que acabes cansadeta... Després, sense passar per casa, sopar familiar; celebracions varies, ho deixem així, i una copa abans d'anar a dormir.
Doncs m'he llevat a l'hora de sempre, amb la caminada de rigor per la sorra inclosa i altres feines... Vull "estirarme a la bartola" i dormir, i no puc!!!

6 comentaris:

Joana ha dit...

No dormis, bona lectura, música i sofà, és el que he fet jo, només que el meu passeig ha estat amb l'Elmer, company fidel je je.
Quin dia, he quedat cansada només de llegir tot el que vares fer!

Glòria ha dit...

Però tu faries "marujeo" ahir, jo aquesta tarda tinc cosetes.
La veritat és que sí, em vaig estirar al llit i vaig bufar de gust...
Ah, vaig conèixer una mica més una persona que fa feliç a la meva neboda, gràcies, Joana!!!

Montse/Arare ha dit...

arggg... quin cansamentttttttt

bona nit, reina mora, que comenci bé la setmana!

Glòria ha dit...

De moment aquesta nit he descansat, comença bé, ja veurem com acaba.
Tot preparat pel viatge?
Un petó, Montse.

garbi24 ha dit...

Va que aviat arriben les vacances .......sol , platja, piscina, migdiada ,muntanya , familia i un llarg etc .....que també cansa però diferent

Glòria ha dit...

Un mes em queda Garbí, un mes!!!
La migdiada és el que més m'agrada...