5.26.2009

D'oca a oca.

Guardiola:" Recipient clos, de terrissa, fusta, etc. amb una petita escletxa superior per on s'hi poden introduir monedes a guardar, que no poden ser tretes sense trencar el recipient o obrir amb una clau".
Potser en el temps que corren és provocar posar aquet model de guardiola, però, per a mi, és el de tota la vida i el que més m'agrada... Bé, aquest i el del "negrito" del Domund que havia a la taula de la mestra quan era una nena; us enrecordeu?

Guardiola: Qui és m'ho salto, ja el coneix tothom!
"El juny de 2007 va passar a ser el primer entrenador del Barça B, que havia baixat a Tercera Divisió la temporada anterior. La temporada va ser un èxit i va aconseguir l'ascens del filial a Segona Divisió B. A finals d'aquella temporada, el dia 5 de juny de 2008, va signar amb el President del Barça, Joan Laporta, el contracte per fer el salt a entrenar el primer equip, en substitució de Frank Rijkaard".
Per a mi, la discreció en persona; l'altre dia vaig sentir una frase a TV que deia una periodista d'ell. Venia a dir quelcom així:... Amb les mans a la butxaca, els hi dóna el protagonisme als jugadors; segur que si es giren les tornes, assumirà la responsabilitat...
La frase em va agradar i la vaig apuntar mentalment, l'hauria d'haver apuntat en paper amb bolígraf, per poder transcriure-la literalment. Com aquesta de Paulo Coelho del "Pergamino" d'un Quiz: "Cuando alguien desea algo debe saber que corre riesgos y por eso la vida vale la pena".

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

Nomes ens cal un ultima empenta de sort i crec que li faran un monument i crec que s'el mareix , no deu sr gens facil fer creure a unes persones enterrades de diners i ell ha sabut motivar-los , m'agradaria saber com .....

Glòria ha dit...

La motivació sempre és la clau.
Salut, Joan.

Joana ha dit...

Ufff estic de fútbol fins el monyo!!
I mira que soc del Barça...
Petonet

Glòria ha dit...

Jo com que no estic molt implicada en aquest esport (ni en altres), doncs ho porto bé. Ara, la figura de l'entrenador, és digna de destacar.
Idem, Joana.