5.17.2009

Com l'aire que respiro.

Foto: Pepi.
Avui he començat els meus passejos per la sorra de la platja. He baixat acompanyada, amb la condició d'estar a certa hora a casa, cap problema!
A l'arribar, he vist que els xiringuitos de temporada ja estan en funcionament, al primer, sonava amb força Boney M ; m'ha motivat! Vinga som-hi, fora pantaló! Cap a l'espigó amb bon ritme! La primera "ola", tota fresca, m'ha dit hola remullant-me fins... Fresca i ben fresca! El meu acompanyant anava trepitjant la sorra seca. A la tornada, fent fins i tot una mica de comèdia al trobar-nos amb una coneguda, m'he tret la samarreta amb una mena de striptesse, ja em sobrava!
Hem continuat la caminada fins arribar al búnquer, tot passant per la zona nudista... els primers nus de la temporada, uns cossos més atractius que no pas altres (per a mi), més o menys bronzejats... Llàstima que no m'he endut la càmera, des d'allà hi ha una vista molt maca i poc fotografiada, la propera vegada m'enrecordaré, i no em refereixo pas al nus, que també!
I ja a tornar, per ser el primer dia ja n'hi ha prou, encara ens quedava la pujada cap a casa, que va ser distreta al trobar-nos amb una altra coneguda, estimada i, que feia temps no veia.
A les 11 en punt entràvem per la porta, just quan començava la cursa. La balança sempre ha d'estar en equilibri.
Avui: sol, aigua, sorra i una mica de vent.

4 comentaris:

garbi24 ha dit...

I que no es desequilibri la balança, com jo sempre dic : tot es negociable

Glòria ha dit...

Molt bé, Joan! S'ha de pactar.
El dia d'aniversari bé?

pepi ha dit...

Gloria yo tube que ir al Salón de l'automòvil a cambio de El temps de Flors de Girona.
Cosas...

Glòria ha dit...

L'equilibri, oi? Les fotos de Girona són genials!
Tenim un esmorzar de dissabte pendent a tres... ho hem de lligar.