4.26.2009

Família política...

Cosines polítiques: amb la Montse del Mas i la Lidón de Penyíscola.

Ahir va ser un dia totalment dedicat a la família; es va casar al poble la meva cosineta Figuerola per part de pare, la Mari Carmen. Ho vaig passar molt bé, tot i que es un dia per recordar persones que ja no es troben entre nosaltres.
Mentre esperàvem que els nuvis vinguessin de fer-se les fotos pel record vaig estar una bona estona parlant amb dos cosins Figuerola polítics... de política; l'un, fa uns anys a Penyíscola i, l'altre actualment a Alcorisa, han fet i fan coses pels seus municipis. De diferents colors, deixem-ho així; el segon del meu... Em vaig sentir molt bé!
Després, al dinar vaig estar envoltada de cosines polítiques... je je je, dones de cosins germans... Amb les quals també vaig tenir una bona conversa, no pas de política.

Cosina Mari Carmen, la núvia.

La núvia estava radiant, igual que el sol que lluïa al matí, a la tarda la cosa es va complicar i va caure el xàfec de rigor.

Em va cridar l'atenció que amb la quantitat de caramels (es pot apreciar a la imatge) que els hi van llançar, no havia gairebé cap nen ni nena recollint!!! Amb les empentes que ens donàvem quan havia un casament els de la meva generació... Com ha canviat tot!
Ja veieu, família política i, molt política!

10 comentaris:

Joana ha dit...

Je je, l'Evarits també anava molt guapo!
Estic contenta que tot anés bé.
Petonet

Glòria ha dit...

Ja li he preguntat que què buscava...
Bé, va haver-hi un petit incident, de fet em va passar a mi, ja t'ho explicaré.
Petonet, amiga.

garbi24 ha dit...

Sempre va bé retrovarse amb la familia per fer-la petar un ratet .
Ah i visca els nuviiiiiiiiiiiiiiiiissssss

Glòria ha dit...

Je je je, visca!!!
Va ser maco, sí.

pepi ha dit...

Me alegra que te lo pasaras bien desupués del problemilla de las gafas. Un beso

Glòria ha dit...

Lo de las gafas está solucionado a medias, para salir del paso.
Sí, lo pasamos bien, todo y que yo tuve un momento...
Un beso, Pepi.

TERESA ha dit...

Bon casament;si senyor,guapos els dos, i tambe la nuvia sols falta (y comieron perdices) per sempre

Glòria ha dit...

Mai es pot dir per sempre, ja ho saps; i perdius tampoc vam menjar, je je je.

Montse/Arare ha dit...

Vivan los noviooooooooooooos!!!

Glòria ha dit...

Que vivan!!!! Y nosotras que les veamos!!!!